tirsdag den 8. november 2011

Kære studerende - blogs - og kommentarer på jeres blogs

Flere af jer har kommentarindstillinger, der gør at andre ikke kan kommentere på jeres indlæg. Måske vil I gerne have det sådan og så er det fint. Men vil I gerne have kommentarer fra andre, så gå ind under Indstillinger og vælg Kommentarer og sæt prik i den, der hedder Alle også anonyme brugere.

Lige i øjeblikket ærgrer jeg mig over ikke at kunne sige velkommen til Mary K. på hendes blog (ja sent er klart bedre end aldrig - og jeg glæder mig rigtig meget til at se dine billeder ikke mindst af kalligrafi, eftersom du er skyld i, at jeg har haft akut kalligrafi-flip siden du fortalte om det sidst).

Og over ikke at kunne kommentere på Maries blog, som har lavet nogle superinspirerende indlæg og billeder.

Og så fik jeg så sagt det alligevel.

Og generelt - del for pokker! I har så meget at byde på. (Også dig C. - lad os høre om dine spændende oplevelser med fotografi i vuggestuen - det behøver ikke at være en roman).

1 kommentar: